وبلاگ رقص دانش

وبلاگ رقص دانش
وبلاگ خبری، علمی ، آموزشی و ... 
قالب وبلاگ
نويسندگان
آخرين مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان وبلاگ نصرآوران و آدرس nasravaran.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





پيوندهای روزانه
طراح قالب
در مستند "رو در رو با شیطان" مطرح شد
در مستند "رودر روی شیطان" که از شبکه یک سیما پخش شد، به بررسی مقابله به مثل ایران و آمریکا و پاسخ دلاورانه رزمندگان سپاه پاسداران به نیروهای آمریکایی پرداخته شد.
 
به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران، آمریکا با استراتژی استکباری و سلطه‌گری خود به دنبال تسلط بر خلیج فارس و منابع نفتی است اما توان بازدارندگی سپاه پاسداران اجازه هر گونه تجاوز از نیروی دریایی آمریکا را سلب کرده است. 

در مستند "رودر روی شیطان" که همزمان با سالروز شهادت شهید "نادر مهدوی" از شبکه یک سیما پخش شد، به ناگفته‌های 6 مرتبه درگیری نیروهای دریایی کشورمان با آمریکایی‌ها در خلیج فارس و بررسی مقابله به مثل ایران و آمریکا و پاسخ دلاورانه رزمندگان سپاه پاسداران به نیروهای آمریکایی پرداخته شد. 

در این برنامه "دریادار تنگسیری" جانشین فرمانده نیروی دریایی سپاه، "دریادار فدوی" فرمانده نیروی دریایی سپاه و همرزم و برادر شهید مهدوی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: ایران نظامی سپاه
[ پنج شنبه 24 مهر 1393 ] [ 12:0 ] [ نصر ]
.: Weblog Themes By Salehon.ir :.
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
حمایت می کنیم

جهت دریافت برنامه های رادیو افسران کلیک کنید

امکانات وب